Razmena tipova znanja između članova epistolarne interakcije
Pereraspredelenie tipov znanij meždu učastnikami ëpistoljarnoj interakcii
Апстракт
U radu se analizira komunikativna situacija u epistolarnom diskursu kao tip 'nepotpune' interakcije, koju odlikuje odsustvo sinhronog adresata. Pragmatička i semantička analiza takvog modela pokazuje da izbor tematskog repertoara i razmena različitih tipova znanja između učesnika interakcije zavisi od pravilne procene zajedničkih interesa adresanta i adresata. Pogrešna ocena 'dodirnih tačaka' između tipova znanja prilikom procesa njihove preraspodele u okviru kognitivnih repertoara učesnika interakcije uzrokuje 'nametanje' komunikacije. .
Кључне речи:
razmena tipova znanja / epistolarni diskurs / epistolarna interakcijaИзвор:
Филолошки преглед, 1998, 25, 1, 165-174Издавач:
- Београд : Филолошки факултет
Институција/група
Filološki fakultet / Faculty of PhilologyTY - JOUR AU - Popović, Ljudmila PY - 1998 UR - https://repff.fil.bg.ac.rs/handle/123456789/112 AB - U radu se analizira komunikativna situacija u epistolarnom diskursu kao tip 'nepotpune' interakcije, koju odlikuje odsustvo sinhronog adresata. Pragmatička i semantička analiza takvog modela pokazuje da izbor tematskog repertoara i razmena različitih tipova znanja između učesnika interakcije zavisi od pravilne procene zajedničkih interesa adresanta i adresata. Pogrešna ocena 'dodirnih tačaka' između tipova znanja prilikom procesa njihove preraspodele u okviru kognitivnih repertoara učesnika interakcije uzrokuje 'nametanje' komunikacije. . PB - Београд : Филолошки факултет T2 - Филолошки преглед T1 - Razmena tipova znanja između članova epistolarne interakcije T1 - Pereraspredelenie tipov znanij meždu učastnikami ëpistoljarnoj interakcii EP - 174 IS - 1 SP - 165 VL - 25 UR - conv_121 ER -
@article{ author = "Popović, Ljudmila", year = "1998", abstract = "U radu se analizira komunikativna situacija u epistolarnom diskursu kao tip 'nepotpune' interakcije, koju odlikuje odsustvo sinhronog adresata. Pragmatička i semantička analiza takvog modela pokazuje da izbor tematskog repertoara i razmena različitih tipova znanja između učesnika interakcije zavisi od pravilne procene zajedničkih interesa adresanta i adresata. Pogrešna ocena 'dodirnih tačaka' između tipova znanja prilikom procesa njihove preraspodele u okviru kognitivnih repertoara učesnika interakcije uzrokuje 'nametanje' komunikacije. .", publisher = "Београд : Филолошки факултет", journal = "Филолошки преглед", title = "Razmena tipova znanja između članova epistolarne interakcije, Pereraspredelenie tipov znanij meždu učastnikami ëpistoljarnoj interakcii", pages = "174-165", number = "1", volume = "25", url = "conv_121" }
Popović, L.. (1998). Razmena tipova znanja između članova epistolarne interakcije. in Филолошки преглед Београд : Филолошки факултет., 25(1), 165-174. conv_121
Popović L. Razmena tipova znanja između članova epistolarne interakcije. in Филолошки преглед. 1998;25(1):165-174. conv_121 .
Popović, Ljudmila, "Razmena tipova znanja između članova epistolarne interakcije" in Филолошки преглед, 25, no. 1 (1998):165-174, conv_121 .