Provera znanja iz leksikologije - gde greše učenici, a gde nastavnici
Lexicology tests: Students' errors, teachers' errors
Апстракт
U radu se predstavljaju rezultati analize sedam testova iz leksikologije koji su zadati grupi od oko dvesta beogradskih srednjoškolaca iz dve gimnazije. Ispitivane su greške učenika, a posebna pažnja je posvećena zadacima koje mnogi učenici nisu uspeli da reše ispravno. Ustanovljeno je da je ovaj problem često izazvan lošom formulacijom zadataka iz nekih oblasti leksikologije. U radu se ukazuje na te pogrešne formulacije i predlažu se i obrazlažu bolje postavljeni zadaci.
This article discusses the results of the analyses of the seven lexicology tests which were given to a group of approximately two hindered students from the two classic-program high schools. The students' errors were analyzed with the emphasis on those items where students erred the most. It was determined that this was mostly the result of badly formulated tasks from some fields of lexicology. This article discusses those badly formulated tasks and suggests a batter way of formulating those tasks.
Кључне речи:
nastava srpskog jezika / leksikologija / Serbian language teaching / lexicologyИзвор:
Књижевност и језик : часопис Друштва за српскохрватски језик и књижевност, 2010, 57, 1-2, 97-108Издавач:
- Београд : Друштво за српски језик и књижевност
Институција/група
Filološki fakultet / Faculty of PhilologyTY - JOUR AU - Dragićević, Rajna PY - 2010 UR - https://repff.fil.bg.ac.rs/handle/123456789/476 AB - U radu se predstavljaju rezultati analize sedam testova iz leksikologije koji su zadati grupi od oko dvesta beogradskih srednjoškolaca iz dve gimnazije. Ispitivane su greške učenika, a posebna pažnja je posvećena zadacima koje mnogi učenici nisu uspeli da reše ispravno. Ustanovljeno je da je ovaj problem često izazvan lošom formulacijom zadataka iz nekih oblasti leksikologije. U radu se ukazuje na te pogrešne formulacije i predlažu se i obrazlažu bolje postavljeni zadaci. AB - This article discusses the results of the analyses of the seven lexicology tests which were given to a group of approximately two hindered students from the two classic-program high schools. The students' errors were analyzed with the emphasis on those items where students erred the most. It was determined that this was mostly the result of badly formulated tasks from some fields of lexicology. This article discusses those badly formulated tasks and suggests a batter way of formulating those tasks. PB - Београд : Друштво за српски језик и књижевност T2 - Књижевност и језик : часопис Друштва за српскохрватски језик и књижевност T1 - Provera znanja iz leksikologije - gde greše učenici, a gde nastavnici T1 - Lexicology tests: Students' errors, teachers' errors EP - 108 IS - 1-2 SP - 97 VL - 57 UR - conv_692 ER -
@article{ author = "Dragićević, Rajna", year = "2010", abstract = "U radu se predstavljaju rezultati analize sedam testova iz leksikologije koji su zadati grupi od oko dvesta beogradskih srednjoškolaca iz dve gimnazije. Ispitivane su greške učenika, a posebna pažnja je posvećena zadacima koje mnogi učenici nisu uspeli da reše ispravno. Ustanovljeno je da je ovaj problem često izazvan lošom formulacijom zadataka iz nekih oblasti leksikologije. U radu se ukazuje na te pogrešne formulacije i predlažu se i obrazlažu bolje postavljeni zadaci., This article discusses the results of the analyses of the seven lexicology tests which were given to a group of approximately two hindered students from the two classic-program high schools. The students' errors were analyzed with the emphasis on those items where students erred the most. It was determined that this was mostly the result of badly formulated tasks from some fields of lexicology. This article discusses those badly formulated tasks and suggests a batter way of formulating those tasks.", publisher = "Београд : Друштво за српски језик и књижевност", journal = "Књижевност и језик : часопис Друштва за српскохрватски језик и књижевност", title = "Provera znanja iz leksikologije - gde greše učenici, a gde nastavnici, Lexicology tests: Students' errors, teachers' errors", pages = "108-97", number = "1-2", volume = "57", url = "conv_692" }
Dragićević, R.. (2010). Provera znanja iz leksikologije - gde greše učenici, a gde nastavnici. in Књижевност и језик : часопис Друштва за српскохрватски језик и књижевност Београд : Друштво за српски језик и књижевност., 57(1-2), 97-108. conv_692
Dragićević R. Provera znanja iz leksikologije - gde greše učenici, a gde nastavnici. in Књижевност и језик : часопис Друштва за српскохрватски језик и књижевност. 2010;57(1-2):97-108. conv_692 .
Dragićević, Rajna, "Provera znanja iz leksikologije - gde greše učenici, a gde nastavnici" in Књижевност и језик : часопис Друштва за српскохрватски језик и књижевност, 57, no. 1-2 (2010):97-108, conv_692 .