Enseignement du français et théorie du prototype
Апстракт
Корпус реченица у којима се индикатив и субјунктив јављају алтернативно или искључиво потврђује утемељеност начела на којима се заснива теорија прототипа. Важно је, дакле, да настава француског језика одговара језичкој стварности, а не идеализованим таксономијама. Тако је и са случајевима укрштања употребних домена индикатива и субјунктива, који доказују постојање прототипских и периферних употреба оба начина, зависно од хијерархије морфолошких, синтаксичких и прагматичких фактора који утичу на одабир глаголског начина.
Извор:
Филолошки преглед, 2022, 36, 2, ванр. свеска, 223-235Издавач:
- Београд : Филолошки факултет
Институција/група
Filološki fakultet / Faculty of PhilologyTY - JOUR AU - Samardžija, Tatjana PY - 2022 UR - https://repff.fil.bg.ac.rs/handle/123456789/1498 AB - Корпус реченица у којима се индикатив и субјунктив јављају алтернативно или искључиво потврђује утемељеност начела на којима се заснива теорија прототипа. Важно је, дакле, да настава француског језика одговара језичкој стварности, а не идеализованим таксономијама. Тако је и са случајевима укрштања употребних домена индикатива и субјунктива, који доказују постојање прототипских и периферних употреба оба начина, зависно од хијерархије морфолошких, синтаксичких и прагматичких фактора који утичу на одабир глаголског начина. PB - Београд : Филолошки факултет T2 - Филолошки преглед T1 - Enseignement du français et théorie du prototype EP - 235 IS - 2, ванр. свеска SP - 223 VL - 36 UR - conv_2782 ER -
@article{ author = "Samardžija, Tatjana", year = "2022", abstract = "Корпус реченица у којима се индикатив и субјунктив јављају алтернативно или искључиво потврђује утемељеност начела на којима се заснива теорија прототипа. Важно је, дакле, да настава француског језика одговара језичкој стварности, а не идеализованим таксономијама. Тако је и са случајевима укрштања употребних домена индикатива и субјунктива, који доказују постојање прототипских и периферних употреба оба начина, зависно од хијерархије морфолошких, синтаксичких и прагматичких фактора који утичу на одабир глаголског начина.", publisher = "Београд : Филолошки факултет", journal = "Филолошки преглед", title = "Enseignement du français et théorie du prototype", pages = "235-223", number = "2, ванр. свеска", volume = "36", url = "conv_2782" }
Samardžija, T.. (2022). Enseignement du français et théorie du prototype. in Филолошки преглед Београд : Филолошки факултет., 36(2, ванр. свеска), 223-235. conv_2782
Samardžija T. Enseignement du français et théorie du prototype. in Филолошки преглед. 2022;36(2, ванр. свеска):223-235. conv_2782 .
Samardžija, Tatjana, "Enseignement du français et théorie du prototype" in Филолошки преглед, 36, no. 2, ванр. свеска (2022):223-235, conv_2782 .