Obim i struktura vokabulara udžbenika za drugi ciklus obaveznog obrazovanja
Объем и структура лексики учебников на второй цикл обязательного образования
2017
Download 🢃
Authors
Dinić-Marinković, MilicaContributors
Moskovljević-Popović, JasminaPolovina, Vesna
Miličević-Petrović, Maja
Stepanović-Ilić, Ivana
Doctoral thesis (Published version)
Metadata
Show full item recordAbstract
Предмет истраживања ове докторске дисертације јесте обим и структура вокабулара уџбеника историје, биологије и географије за други циклус обавезног образовања, односно уџбеника који су намењени ученицима на узрасту од петог до осмог разреда основне школе. Основне теоријске ослонце ове дисертације представљају резулати истраживања у области каснијег лексичког развоја, са једне, и теорија о уџбенику као културно-потпорном систему, са друге стране...
The subject and research of this doctoral dissertation is the breadth and structure of vocabulary in biology, history, and geography textbooks in the second cycle of mandatory education, meaning textbooks intended for students between fifth and eighth grade levels. The primary theoretical bases of this dissertation are grounded in the intersection of research concerning later lexical development and Vygotskian theory of textbook.
Keywords:
vokabular udžbenika / udžbenik kao kulturno-potporni sistem / struktura vokabulara / specijalizovani vokabular / razvoj vokabulara / opšti vokabular / obim vokabulara / leksički razvoj na školskom uzrastu / vocabulary development / textbook vocabulary / textbook as a cultural supportive system / structure of vocabulary / specialized vocabulary / lexical development at the school аге / general vocabulary / breadth of vocabularySource:
2017Publisher:
- Универзитет у Београду, Филолошки факултет
URI
http://eteze.bg.ac.rs/application/showtheses?thesesId=5539https://nardus.mpn.gov.rs/handle/123456789/9116
https://fedorabg.bg.ac.rs/fedora/get/o:16957/bdef:Content/download
http://vbs.rs/scripts/cobiss?command=DISPLAY&base=70036&RID=49628431
https://repff.fil.bg.ac.rs/handle/123456789/58
Collections
Institution/Community
Filološki fakultet / Faculty of PhilologyTY - THES AU - Dinić-Marinković, Milica PY - 2017 UR - http://eteze.bg.ac.rs/application/showtheses?thesesId=5539 UR - https://nardus.mpn.gov.rs/handle/123456789/9116 UR - https://fedorabg.bg.ac.rs/fedora/get/o:16957/bdef:Content/download UR - http://vbs.rs/scripts/cobiss?command=DISPLAY&base=70036&RID=49628431 UR - https://repff.fil.bg.ac.rs/handle/123456789/58 AB - Предмет истраживања ове докторске дисертације јесте обим и структура вокабулара уџбеника историје, биологије и географије за други циклус обавезног образовања, односно уџбеника који су намењени ученицима на узрасту од петог до осмог разреда основне школе. Основне теоријске ослонце ове дисертације представљају резулати истраживања у области каснијег лексичког развоја, са једне, и теорија о уџбенику као културно-потпорном систему, са друге стране... AB - The subject and research of this doctoral dissertation is the breadth and structure of vocabulary in biology, history, and geography textbooks in the second cycle of mandatory education, meaning textbooks intended for students between fifth and eighth grade levels. The primary theoretical bases of this dissertation are grounded in the intersection of research concerning later lexical development and Vygotskian theory of textbook. PB - Универзитет у Београду, Филолошки факултет T1 - Obim i struktura vokabulara udžbenika za drugi ciklus obaveznog obrazovanja T1 - Объем и структура лексики учебников на второй цикл обязательного образования T1 - The breadth and structure of vocabulary for the second cycle of mandatory education UR - t-4762 ER -
@phdthesis{ author = "Dinić-Marinković, Milica", year = "2017", abstract = "Предмет истраживања ове докторске дисертације јесте обим и структура вокабулара уџбеника историје, биологије и географије за други циклус обавезног образовања, односно уџбеника који су намењени ученицима на узрасту од петог до осмог разреда основне школе. Основне теоријске ослонце ове дисертације представљају резулати истраживања у области каснијег лексичког развоја, са једне, и теорија о уџбенику као културно-потпорном систему, са друге стране..., The subject and research of this doctoral dissertation is the breadth and structure of vocabulary in biology, history, and geography textbooks in the second cycle of mandatory education, meaning textbooks intended for students between fifth and eighth grade levels. The primary theoretical bases of this dissertation are grounded in the intersection of research concerning later lexical development and Vygotskian theory of textbook.", publisher = "Универзитет у Београду, Филолошки факултет", title = "Obim i struktura vokabulara udžbenika za drugi ciklus obaveznog obrazovanja, Объем и структура лексики учебников на второй цикл обязательного образования, The breadth and structure of vocabulary for the second cycle of mandatory education", url = "t-4762" }
Dinić-Marinković, M.. (2017). Obim i struktura vokabulara udžbenika za drugi ciklus obaveznog obrazovanja. Универзитет у Београду, Филолошки факултет.. t-4762
Dinić-Marinković M. Obim i struktura vokabulara udžbenika za drugi ciklus obaveznog obrazovanja. 2017;. t-4762 .
Dinić-Marinković, Milica, "Obim i struktura vokabulara udžbenika za drugi ciklus obaveznog obrazovanja" (2017), t-4762 .
Related items
Showing items related by title, author, creator and subject.
-
Teaching Vocabulary to Pupils in the First Grade of Primary School: An Experimental Approach / Poučavanje vokabulara učenika u prvom razredu osnovne škole: eksperimentalni pristup
Cvetanović, Zorica; Brborić, Veljko (Fac Teacher Education, Zagreb, 2019) -
Uticaj ludičkih aktivnosti na učenje engleskog jezika kao stranog na akademskom nivou i stavovi studenata o njihovom korišćenju / Влияние игровой деятельности на изучение английского языка как иностранного на академическом уровне и позиции студентов об ее использовании
Vitaz, Milica (Универзитет у Београду, Филолошки факултет, 2017) -
Детерминологизација као процес општег лексичког фонда
Dragićević, Rajna M. (Београд : Српска академија наука и уметности, Београд : Институт за српски језик САНУ, 2017)