Приказ основних података о документу

dc.creatorVeljković-Stanković, Dragana
dc.date.accessioned2023-05-23T09:23:25Z
dc.date.available2023-05-23T09:23:25Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.issn0354-9259
dc.identifier.urihttps://repff.fil.bg.ac.rs/handle/123456789/949
dc.description.abstractСлобода и креативност у обликовању методичких приступа огледају се у метафоричкој концептуализацији наставног процеса, а делатне метафоре наставника имају значајан утицај на праксу и исходе наставе. Анализа наставних припрема студената Филолошког факултета у Београду показала је да различити метафорички сценарији утичу на осмишљавање и обликовање тока часа, избор наставних садржаја, редослед методичких корака, а такође и на ваљану реализацију наставне припреме. Оспособљавање будућих наставника за успешно укључивање у васпитнообразовни процес треба да обухвати и умеће сагледавања и процењивања ефикасности методичких модела заснованих на активним метафорама. Зато је у овом раду1 посебна пажња посвећена: (а) идентификацији и испитивању доминантних метафора студената, (б) импликацијама које појмовне метафоре имају на наставни процес, (в) запажању слабости појединих концепата, а потом и упућивању на могућности њиховог превладавања ради побољшања квалитета наставе и трајности стечених знањаsr
dc.publisherБеоград : Научно друштво за неговање и проучавање српског језика : Филолошки факултет
dc.rightsrestrictedAccess
dc.sourceСрпски језик : студије српске и словенске
dc.titleПојмовне метафоре као ослонци припрема студената за држање часа из матерњег језикаsr
dc.typearticle
dc.rights.licenseARR
dc.citation.epage369
dc.citation.other20(): 347-369
dc.citation.rankM24
dc.citation.spage347
dc.citation.volume20
dc.identifier.rcubconv_2850
dc.type.versionpublishedVersion


Документи

ДатотекеВеличинаФорматПреглед

Уз овај запис нема датотека.

Овај документ се појављује у следећим колекцијама

Приказ основних података о документу